Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект

Якса Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 102–105.

[thumbnail of 07yanvpa.pdf]
Preview
PDF
07yanvpa.pdf

Завантажити (119kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:43
Оновлення: 14 Серп 2015 16:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 102–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу