Якса Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 102–105.
Preview
07yanvpa.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 102–105. |