Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальна реклама як засіб корекції делінквентної поведінки підлітків

Рацієвська Вікторія (2014) Соціальна реклама як засіб корекції делінквентної поведінки підлітків. Актуальні проблеми соціальної сфери : [матеріали ІІ Всеукраїнського дистанційного конкурсу студентських і учнівських наукових робіт з соціальної педагогіки / за заг. ред. Н.П. Павлик].. С. 19–20.

[thumbnail of Рацієвська.pdf]
Preview
Текст
Рацієвська.pdf

Завантажити (243kB) | Preview

Анотація

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 26 Бер 2015 18:30
Оновлення: 26 Бер 2015 18:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16635
ДСТУ 8302:2015: Рацієвська Вікторія Соціальна реклама як засіб корекції делінквентної поведінки підлітків. Актуальні проблеми соціальної сфери : [матеріали ІІ Всеукраїнського дистанційного конкурсу студентських і учнівських наукових робіт з соціальної педагогіки / за заг. ред. Н.П. Павлик]. 2014.. С. 19–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу