Григор’єва Т. Ю. (2015) Визначення характеристик дорослого слухача як основний принцип навчання іноземних мов дорослих. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції.. С. 11–15.
Preview
григорєва.pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Анотація
Зміст професійної підготовки включає різні підходи до навчання дорослих, що передбачає реалізацію основних принципів, уміння будувати процес навчання визначивши специфічні особливості, які ґрунтуються на характеристиках конкретної аудиторії слухачів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дорослий слухач, навчання іноземних мов дорослих |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Черв 2015 09:09 |
Оновлення: | 24 Черв 2015 09:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17973 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Визначення характеристик дорослого слухача як основний принцип навчання іноземних мов дорослих. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. 2015.. С. 11–15. |