Григор’єва Т. Ю. (2015) Визначення характеристик дорослого слухача як основний принцип навчання іноземних мов дорослих. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. С. 11–15.
Preview
григорєва.pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Анотація
Зміст професійної підготовки включає різні підходи до навчання дорослих, що передбачає реалізацію основних принципів, уміння будувати процес навчання визначивши специфічні особливості, які ґрунтуються на характеристиках конкретної аудиторії слухачів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | дорослий слухач, навчання іноземних мов дорослих |
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
| Дата подачі: | 24 Черв 2015 12:09 |
| Оновлення: | 24 Черв 2015 12:09 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17973 |
| ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Визначення характеристик дорослого слухача як основний принцип навчання іноземних мов дорослих. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. 2015. С. 11–15. |


