Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль педагогічної практики у формуванні компетентності майбутніх учителів фізичної культури

Котегова Л. І. (2015) Роль педагогічної практики у формуванні компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 76–79.

[thumbnail of Котегова.pdf]
Preview
Текст
Котегова.pdf

Завантажити (813kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Аналізуються погляди вчених на поняття професійної компетентності та її формування у майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики в процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, компетентність, педагогічна практика, види педагогічної практики.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 26 Черв 2015 12:02
Оновлення: 26 Черв 2015 12:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18002
ДСТУ 8302:2015: Котегова Л. І. Роль педагогічної практики у формуванні компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2015.. С. 76–79.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу