Котегова Л. І. (2015) Роль педагогічної практики у формуванні компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 76–79.
Preview
Котегова.pdf
Завантажити (813kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Аналізуються погляди вчених на поняття професійної компетентності та її формування у майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики в процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, компетентність, педагогічна практика, види педагогічної практики. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Черв 2015 12:02 |
Оновлення: | 26 Черв 2015 12:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18002 |
ДСТУ 8302:2015: | Котегова Л. І. Роль педагогічної практики у формуванні компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2015.. С. 76–79. |