Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти

Саух П. Ю. (2015) Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів]. С. 273–278.

[img]
Preview
Текст
Download (151kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується нова архітектоніка полікультурної освіти, центром якої є життєдайна парадигма особистості, пронизана принципами толерантності. У зв’язку з цим виокремлюються п’ять найважливіших методологічних стратегій полікультурної освіти, які виступають її орієнтирами й живильним джерелом гармонії людського й культурного багатоманіття. Окреслені нагальні проблеми реалізації проекту полікультурної освіти в Україні, які заважають гармонізації суспільного життя та процесам міжкультурного діалогу і взаєморозуміння.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Толерантність, полікультурна освіта, культурно-історична пам’ять, культурно-історичний нарцисизм, демократично-егалітарна політика.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: В. М. Заглада
Дата подачі: 07 Груд 2015 20:52
Оновлення: 07 Груд 2015 20:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19479

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу