Саух П. Ю. (2015) Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів].. С. 273–278.
Tolerantnist jak zinnist.pdf
Завантажити (151kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується нова архітектоніка полікультурної освіти, центром якої є життєдайна парадигма особистості, пронизана принципами толерантності. У зв’язку з цим виокремлюються п’ять найважливіших методологічних стратегій полікультурної освіти, які виступають її орієнтирами й живильним джерелом гармонії людського й культурного багатоманіття.
Окреслені нагальні проблеми реалізації проекту полікультурної освіти в Україні, які заважають гармонізації суспільного життя та процесам міжкультурного діалогу і взаєморозуміння.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Толерантність, полікультурна освіта, культурно-історична пам’ять, культурно-історичний нарцисизм, демократично-егалітарна політика. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Віктор Миколайович Заглада |
Дата подачі: | 07 Груд 2015 20:52 |
Оновлення: | 07 Груд 2015 20:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19479 |
ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів]. 2015.. С. 273–278. |