Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики

Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. № 46. С. 207–212. ISSN 2304-4470.

[thumbnail of Semenets_Systemotvirne_ponyattya1.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Systemotvirne_ponyattya1.pdf

Завантажити (547kB) | Preview

Анотація

У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу
сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 15 Січ 2016 18:03
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. 2015. № 46. С. 207–212.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу