Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. № 46. С. 207–212. ISSN 2304-4470.
Preview
Semenets_Systemotvirne_ponyattya1.pdf
Завантажити (547kB) | Preview
Анотація
У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу
сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики. |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 15 Січ 2016 20:03 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:23 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. 2015. № 46. С. 207–212. |


