Чупріна О. В. (2013) Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. № 3. С. 177–181.
Preview
13 МАН №3.pdf
Завантажити (239kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних технологій навчання у площині розвитку мовлення молодших школярів. Окреслено психолого-педагогічні особливості використання комп’ютера для оптимізації роботи класу та підвищення рівня знань учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мультимедіа, зв’язне мовлення, педагогічні дослідження, методика навчання мови. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 22 Січ 2016 22:50 |
Оновлення: | 22 Січ 2016 22:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20040 |
ДСТУ 8302:2015: | Чупріна О. В. Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. 2013. № 3. С. 177–181. |