Палько І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 82. С. 108–112. ISSN 2076-6173.
108-112.pdf
Завантажити (688kB) | Preview
Анотація
У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності
майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий,
операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної
характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а
саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного,
оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі
когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що
формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця
соціальної сфери.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 25 Лют 2016 12:01 |
| Оновлення: | 25 Лют 2016 12:09 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20440 |
| ДСТУ 8302:2015: | Палько І. М. Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 82. С. 108–112. |


