Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів

Палько І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 108–112. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 108-112.pdf]
Preview
Текст
108-112.pdf

Завантажити (688kB) | Preview

Анотація

У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності
майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий,
операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної
характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а
саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного,
оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі
когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що
формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця
соціальної сфери.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 10:01
Оновлення: 25 Лют 2016 10:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20440
ДСТУ 8302:2015: Палько І. М. Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 108–112.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу