Zhytomyr State University Library

Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу

Карпенко Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. pp. 166-169.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
PDF
6.pdf

Download (132kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Аналізується поняття інформаційно-аналітичних умінь, пропонується їх класифікація та можливі шляхи їх поетапного формування.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 25 Nov 2008 13:13
Last Modified: 14 Aug 2015 21:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2117
ДСТУ 8302:2015: Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. pp. 166-169.

Actions (login required)

View Item
View Item