Карпенко Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. pp. 166-169.
Preview
6.pdf
Download (132kB) | Preview
Abstract
У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Аналізується поняття інформаційно-аналітичних умінь, пропонується їх класифікація та можливі шляхи їх поетапного формування.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
| Depositing User: | В.В. Васильчук |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 13:13 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2117 |
| ДСТУ 8302:2015: | Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. pp. 166-169. |


