Карпенко Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 166–169.
Preview
6.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Аналізується поняття інформаційно-аналітичних умінь, пропонується їх класифікація та можливі шляхи їх поетапного формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:13 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2117 |