Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу

Карпенко Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 166–169.

Анотація

У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Аналізується поняття інформаційно-аналітичних умінь, пропонується їх класифікація та можливі шляхи їх поетапного формування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:13
Оновлення: 14 Серп 2015 18:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2117

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу