Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діалектичні закони розвитку неформальної освіти

Павлик Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 56–58.

[thumbnail of Павлик.pdf]
Preview
Текст
Павлик.pdf

Завантажити (732kB) | Preview

Анотація

Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови,
форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні
методологія відображає загальні принципи пізнання та
категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от
причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення
найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає
метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм,
стилів мислення, картини світу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:30
Оновлення: 26 Трав 2017 12:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21628
ДСТУ 8302:2015: Павлик Н. П. Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 56–58.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу