Павлик Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 56–58.
Preview
Павлик.pdf
Завантажити (732kB) | Preview
Анотація
Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови,
форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні
методологія відображає загальні принципи пізнання та
категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от
причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення
найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає
метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм,
стилів мислення, картини світу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:30 |
Оновлення: | 26 Трав 2017 12:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21628 |
ДСТУ 8302:2015: | Павлик Н. П. Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 56–58. |