Гузій Н. В. (2007) Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 83–88. ISSN 2076-6173.
Guzij_visnyk35.pdf
Завантажити (398kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується роль та потенційні можливості дидаскалогічної освіти в системі формування професійності педагогічних кадрів. Розкривається методика та описуються результати проведеного дослідження впливу різних навчальних дисциплін психолого-педагогічного циклу на становлення компонентів педагогічного професіоналізму, а також подається порівняльна характеристика стану їх науково-теоретичної бази, програмно-методичного оснащення, практичної значущості. Наводиться розроблений математичний інструментарій перевірки вірогідності отриманих експериментальних даних.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:25 |
Оновлення: | 22 Серп 2015 11:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2182 |
ДСТУ 8302:2015: | Гузій Н. В. Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. С. 83–88. |