Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога

Гузій Н. В. (2007) Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 83–88. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of Guzij_visnyk35.pdf]
Preview
pdf
Guzij_visnyk35.pdf

Завантажити (398kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується роль та потенційні можливості дидаскалогічної освіти в системі формування професійності педагогічних кадрів. Розкривається методика та описуються результати проведеного дослідження впливу різних навчальних дисциплін психолого-педагогічного циклу на становлення компонентів педагогічного професіоналізму, а також подається порівняльна характеристика стану їх науково-теоретичної бази, програмно-методичного оснащення, практичної значущості. Наводиться розроблений математичний інструментарій перевірки вірогідності отриманих експериментальних даних.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:25
Оновлення: 22 Серп 2015 11:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2182
ДСТУ 8302:2015: Гузій Н. В. Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. С. 83–88.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу