Буркова Л. В. (2000) Структурний підхід до поняття педагогічної технології. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. pp. 189-192.
Preview
10.pdf
Download (125kB) | Preview
Abstract
На основі теоретичного аналізу вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується категорія “технологія” та особливості її реалізації у педагогічному навчальному закладі.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | О.В. Дьомкіна |
| Date Deposited: | 11 Nov 2008 13:04 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:23 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2190 |
| ДСТУ 8302:2015: | Буркова Л. В. Структурний підхід до поняття педагогічної технології. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2000. № 6. pp. 189-192. |


