Федорова М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. pp. 189-191.
Preview
2015_Ужгород.PDF
Download (331kB) | Preview
Abstract
м. Житомир
У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Date Deposited: | 08 Nov 2016 11:15 |
Last Modified: | 08 Nov 2016 11:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353 |