Zhytomyr State University Library

Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів

Федорова М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. pp. 189-191.

[thumbnail of 2015_Ужгород.PDF]
Preview
pdf
2015_Ужгород.PDF

Download (331kB) | Preview

Abstract

м. Житомир
У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Єлизавета Сергіївна Панченко
Date Deposited: 08 Nov 2016 11:15
Last Modified: 08 Nov 2016 11:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353

Actions (login required)

View Item
View Item