Федорова М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. С. 189–191.
Preview
2015_Ужгород.PDF
Завантажити (331kB) | Preview
Анотація
м. Житомир
У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 08 Лист 2016 13:15 |
| Оновлення: | 08 Лист 2016 13:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353 |
| ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. 2015. С. 189–191. |


