Топачевський С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (84). С. 136–140. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (651kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами
на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до
введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним
для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено,
що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими
формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламний текст, структурна синтаксична компресія, семантично активні синтаксичні моделі, пропозиція, дієприкметник, герундій, інфінітив. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Лист 2016 20:51 |
Оновлення: | 15 Лист 2016 20:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22415 |
ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 2 (84). С. 136–140. |