Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові

Топачевський С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (84). С. 136–140. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (651kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами
на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до
введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним
для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено,
що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими
формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний текст, структурна синтаксична компресія, семантично активні синтаксичні моделі, пропозиція, дієприкметник, герундій, інфінітив.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 15 Лист 2016 20:51
Оновлення: 15 Лист 2016 20:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22415
ДСТУ 8302:2015: Топачевський С. К. Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 2 (84). С. 136–140.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу