Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах

Присяжнюк Л. А. (2005) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 125–129.

[thumbnail of 05plackk.pdf]
Preview
PDF
05plackk.pdf

Завантажити (154kB) | Preview

Анотація

У статті розкрита специфіка інтегрування змісту предметів художньо-естетичного циклу та обґрунтована необхідність поглиблення фахової підготовки вчителів початкових класів до його реалізації в умовах класу-комплекту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 18 Лист 2008 09:38
Оновлення: 14 Серп 2015 18:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2261
ДСТУ 8302:2015: Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 125–129.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу