Присяжнюк Л. А. (2005) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 125–129.
Preview
05plackk.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
У статті розкрита специфіка інтегрування змісту предметів художньо-естетичного циклу та обґрунтована необхідність поглиблення фахової підготовки вчителів початкових класів до його реалізації в умовах класу-комплекту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 09:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2261 |
ДСТУ 8302:2015: | Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 125–129. |