Присяжнюк Л. А. (2005) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. pp. 125-129.
Preview
05plackk.pdf
Download (154kB) | Preview
Abstract
У статті розкрита специфіка інтегрування змісту предметів художньо-естетичного циклу та обґрунтована необхідність поглиблення фахової підготовки вчителів початкових класів до його реалізації в умовах класу-комплекту.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
| Depositing User: | О.А. Халімончук |
| Date Deposited: | 18 Nov 2008 11:38 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:33 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2261 |
| ДСТУ 8302:2015: | Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. pp. 125-129. |


