Zhytomyr State University Library

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах

Присяжнюк Л. А. (2005) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. pp. 125-129.

[thumbnail of 05plackk.pdf]
Preview
PDF
05plackk.pdf

Download (154kB) | Preview

Abstract

У статті розкрита специфіка інтегрування змісту предметів художньо-естетичного циклу та обґрунтована необхідність поглиблення фахової підготовки вчителів початкових класів до його реалізації в умовах класу-комплекту.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 18 Nov 2008 11:38
Last Modified: 14 Aug 2015 21:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2261
ДСТУ 8302:2015: Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. pp. 125-129.

Actions (login required)

View Item
View Item