Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''

Сейко Н. А. (2016) Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 149–154. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (369kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано мету і завдання курсу ''Соціальний фандрайзинг'' у зв’язку з необхідністю формування комплексу практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів, що можуть бути розвинені у процесі вирішення низки практичних завдань \ задач під час вивчення означеного курсу. Визначено провідні практико орієнтовані вміння соціального педагога ЗНЗ та їх зв'язок з розв’язанням практичних завдань у процесі вивчення соціального фандрайзингу. Наведено приклади практико орієнтованих завдань з соціального фандрайзингу з досвіду викладання цієї навчальної дисципліни у ВНЗ.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальний фандрайзинг, соціальний педагог, практико орієнтовані вміння
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:21
Оновлення: 30 Січ 2017 20:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23523
ДСТУ 8302:2015: Сейко Н. А. Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 149–154.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу