Грибан Г. В. (2005) Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 35–37.
Preview
05ggvurm.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито значення інтегрованого навчання на уроках рідної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:18 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2390 |
ДСТУ 8302:2015: | Грибан Г. В. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 35–37. |