Чемерис О. А. (2008) Дослідження мотиваційної сфери студентів фізико-математичного факультету для забезпечення якості навчання з фундаментальних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка. № 40. С. 96–101.
Preview
96-101.pdf
Завантажити (181kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено мотиви, що спонукають до використання основ фундаментальної підгот
в професійній діяльності вчителів математики загальноосвітніх шкіл. Доведено, що результат
експерименту сприяли вдосконаленню навчального процесу у вищих закладах освіти для студент математиків шляхом розробки інноваційної технології, ефективність якої доведено позитивними змінами в ієрархії мотивів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:16 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2420 |
ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Дослідження мотиваційної сфери студентів фізико-математичного факультету для забезпечення якості навчання з фундаментальних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка. 2008. № 40. С. 96–101. |