Чемерис О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7099-1095
(2008)
Дослідження мотиваційної сфери студентів фізико-математичного факультету для забезпечення якості навчання з фундаментальних дисциплін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40.
С. 96–101.
Preview
96-101.pdf
Завантажити (181kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено мотиви, що спонукають до використання основ фундаментальної підгот
в професійній діяльності вчителів математики загальноосвітніх шкіл. Доведено, що результат
експерименту сприяли вдосконаленню навчального процесу у вищих закладах освіти для студент математиків шляхом розробки інноваційної технології, ефективність якої доведено позитивними змінами в ієрархії мотивів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:16 |
Оновлення: | 22 Серп 2025 11:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2420 |
ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Дослідження мотиваційної сфери студентів фізико-математичного факультету для забезпечення якості навчання з фундаментальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 96–101. |