Чемерис О. А. (2008) Дослідження мотиваційної сфери студентів фізико-математичного факультету для забезпечення якості навчання з фундаментальних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). pp. 96-101.
Preview
96-101.pdf
Download (181kB) | Preview
Abstract
У статті досліджено мотиви, що спонукають до використання основ фундаментальної підгот
в професійній діяльності вчителів математики загальноосвітніх шкіл. Доведено, що результат
експерименту сприяли вдосконаленню навчального процесу у вищих закладах освіти для студент математиків шляхом розробки інноваційної технології, ефективність якої доведено позитивними змінами в ієрархії мотивів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | О.В. Роговченко |
Date Deposited: | 08 Dec 2008 12:16 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 18:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2420 |