Шкваріна Т. М. (2008) Модель змісту підготовки вчителя до здійснення іншомовної освіти дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. pp. 102-105.
Preview
102-105.pdf
Download (134kB) | Preview
Abstract
Автор аналізує зміст підготовки вчителя до іншомовної освіти дошкільників, визначає етапи її формування. Також обґрунтовує модель змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до іншомовної освіти дошкільників, визначає обсяг змісту професійної підготовки фахівців на рівні
теоретичних уявлень, навчального предмету та навчального матеріалу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | О.В. Роговченко |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 14:44 |
| Last Modified: | 22 Aug 2025 14:08 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2428 |
| ДСТУ 8302:2015: | Шкваріна Т. М. Модель змісту підготовки вчителя до здійснення іншомовної освіти дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. pp. 102-105. |


