Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(85). С. 46–52. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (417kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної
реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні
компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм).
Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор,
синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і
прагматичному аспектах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2017 13:06
Оновлення: 31 Трав 2017 13:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24786
ДСТУ 8302:2015: Ковальова Т. П. Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1(85). С. 46–52.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу