Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). С. 46–52. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (417kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної
реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні
компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм).
Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор,
синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і
прагматичному аспектах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2017 13:06
Оновлення: 31 Трав 2017 13:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24786

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу