Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання тренінгових форм навчання у процесі формування професійного мовлення майбутніх учителів початкових класів

Підгурська В. Ю. (2016) Використання тренінгових форм навчання у процесі формування професійного мовлення майбутніх учителів початкових класів. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.) / Šéfredaktor prof. JUDr. Stanislav Mráz, CSc... С. 244–247.

[thumbnail of Підгурська_3_2017_07_07_09_40_01_992.pdf]
Preview
Текст
Підгурська_3_2017_07_07_09_40_01_992.pdf

Завантажити (433kB) | Preview

Анотація

Від мовної підготовки вчителя, його мовнокомунікативної компетентності залежить успішне навчання молодших школярів. Саме тому провідна роль у системі підготовки вчителя початкових класів належить філологічним та лінгвометодичним дисциплінам. Сьогодні школі потрібен учитель, який уміє аналізувати лінгвометодичні явища, вести пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу, застосовувати ефективні методи й прийоми навчання, відшукувати найраціональніші способи передачі знань.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Навчання, тренінгові форми навчання, професійне мовлення
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 07 Лип 2017 09:14
Оновлення: 07 Лип 2017 09:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25075
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Використання тренінгових форм навчання у процесі формування професійного мовлення майбутніх учителів початкових класів. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.) / Šéfredaktor prof. JUDr. Stanislav Mráz, CSc.. 2016.. С. 244–247.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу