Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності

Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 186–190. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
Текст
35.pdf

Завантажити (339kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання;
зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність,
адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній
підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання
педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного,
психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі
готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 09:57
Оновлення: 12 Вер 2017 10:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу