Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум

Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 147–150.

[thumbnail of Семеніхіна О.В..pdf]
Preview
Текст
Семеніхіна О.В..pdf

Завантажити (338kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 20 Лист 2017 11:21
Оновлення: 20 Лист 2017 11:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25736
ДСТУ 8302:2015: Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики. 2017. № 5. С. 147–150.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу