Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 147–150.
Preview
Семеніхіна О.В..pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | С.В. Кузьменко |
Дата подачі: | 20 Лист 2017 11:21 |
Оновлення: | 20 Лист 2017 11:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25736 |
ДСТУ 8302:2015: | Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики. 2017. № 5. С. 147–150. |