Красовська О. О. (2005) Інноваційні технології формування художньої культури майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. pp. 85-87.
05kookmp.pdf
Download (122kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена актуальним питанням формування художньої культури майбутніх педагогів. Використання мистецтва у процесі навчання створює можливості для гармонізації емоційних та логічних компонентів діяльності майбутніх учителів, реалізації їх творчого начала. Серед найважливіших якостей, що визначають рівень сформованості художньої культури майбутнього вчителя, виділяємо: потребу в систематичному художньому вихованні, самовихованні та самоосвіті, широкий естетичний та художній кругозір, високорозвинений естетичний ідеал, смак, уміння аналізувати, опановувати, сприймати естетичний об’єкт, високий рівень розвитку художньо-творчих здібностей.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | І.А. Бураченко |
| Date Deposited: | 09 Dec 2008 16:47 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:12 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2594 |
| ДСТУ 8302:2015: | Красовська О. О. Інноваційні технології формування художньої культури майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. pp. 85-87. |


