Красовська О. О. (2005) Інноваційні технології формування художньої культури майбутнього педагога. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 85–87.
05kookmp.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням формування художньої культури майбутніх педагогів. Використання мистецтва у процесі навчання створює можливості для гармонізації емоційних та логічних компонентів діяльності майбутніх учителів, реалізації їх творчого начала. Серед найважливіших якостей, що визначають рівень сформованості художньої культури майбутнього вчителя, виділяємо: потребу в систематичному художньому вихованні, самовихованні та самоосвіті, широкий естетичний та художній кругозір, високорозвинений естетичний ідеал, смак, уміння аналізувати, опановувати, сприймати естетичний об’єкт, високий рівень розвитку художньо-творчих здібностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | І.А. Бураченко |
Дата подачі: | 09 Груд 2008 14:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2594 |
ДСТУ 8302:2015: | Красовська О. О. Інноваційні технології формування художньої культури майбутнього педагога. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 85–87. |