Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів основної школи

Карплюк С. О. (2012) Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів основної школи. Науковий вісник Донбасу. Серія "Педагогічні науки". № 4(20).

[thumbnail of 555_Луганськ.pdf]
Preview
Текст
555_Луганськ.pdf

Завантажити (269kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Світлана Карплюк
Дата подачі: 25 Груд 2017 20:21
Оновлення: 25 Груд 2017 20:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26073
ДСТУ 8302:2015: Карплюк С. О. Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів основної школи. Науковий вісник Донбасу. Серія "Педагогічні науки". 2012. № 4(20).

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу