Карплюк С. О. (2012) Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів основної школи. Науковий вісник Донбасу. Серія "Педагогічні науки". № 4(20).
Preview
555_Луганськ.pdf
Завантажити (269kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Світлана Карплюк |
Дата подачі: | 25 Груд 2017 20:21 |
Оновлення: | 25 Груд 2017 20:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26073 |
ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О. Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів основної школи. Науковий вісник Донбасу. Серія "Педагогічні науки". 2012. № 4(20). |