Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища

Вознюк О. В. (2012) Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища. Андрагогічний вісник. № 2. С. 54–70.

[thumbnail of ФРАКТАЛЬНО-ГОЛОГРАМНОГО, СИСТЕМНО-СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ.pdf]
Preview
Текст
ФРАКТАЛЬНО-ГОЛОГРАМНОГО, СИСТЕМНО-СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Обґрунтовується фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища, яке розуміється як фрактально-голограмна сутність, що інтегрована у системну ієрархію різних космопланетарних середовищ. Розглядаються практичні проекції зазначеного підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Fractal and hologram and system and information (synergy) approach to building the social and pedagogical medium is grounded, which is understood as fractal and holographic essence being integrated in the system hierarchy of different cosmo-planetary media.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Лют 2018 19:59
Оновлення: 03 Лют 2018 19:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26336
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища. Андрагогічний вісник. 2012. № 2. С. 54–70.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу