Максимова О. О. (2017) Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. С. 37–41.
Електр_бібл_9.PDF
Завантажити (259kB) | Preview
Анотація
У статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | толерантність, структура, когнітивний, емоційно-мотиваційний, оцінно-ціннісний, поведінковий компоненти. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 14 Бер 2018 12:47 |
Оновлення: | 14 Бер 2018 12:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26749 |