Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку

Максимова О. О. (2017) Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. С. 37–41.

[thumbnail of Електр_бібл_9.PDF]
Preview
pdf
Електр_бібл_9.PDF

Завантажити (259kB) | Preview

Анотація

У статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: толерантність, структура, когнітивний, емоційно-мотиваційний, оцінно-ціннісний, поведінковий компоненти.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 14 Бер 2018 12:47
Оновлення: 14 Бер 2018 12:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26749

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу