Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики

Усата О. Ю. (2012) Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ. Т. 3, № 27.

[thumbnail of Usata.pdf]
Preview
Текст
Usata.pdf

Завантажити (172kB) | Preview

Анотація

The article highlights the notion of professional competence of the teacher of informatics and preparation of future informatics teacher for the introduction of personality-oriented technologies and their close interconnection. The attention is paid to the importance and peculiarities of the teaching process organization in the higher educational establishment with the employment of personality-oriented technologies and also to the main characteristics and requirements of the personality-oriented lesson at school.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 20 Бер 2018 15:48
Оновлення: 20 Бер 2018 15:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26817
ДСТУ 8302:2015: Усата О. Ю. Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ. 2012. Т. 3, № 27.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу