Усата О. Ю. (2012) Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ. Т. 3, № 27.
Preview
Usata.pdf
Завантажити (172kB) | Preview
Анотація
The article highlights the notion of professional competence of the teacher of informatics and preparation of future informatics teacher for the introduction of personality-oriented technologies and their close interconnection. The attention is paid to the importance and peculiarities of the teaching process organization in the higher educational establishment with the employment of personality-oriented technologies and also to the main characteristics and requirements of the personality-oriented lesson at school.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Юріївна Усата |
Дата подачі: | 20 Бер 2018 15:48 |
Оновлення: | 20 Бер 2018 15:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26817 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю. Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ. 2012. Т. 3, № 27. |