Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань

Мантула Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 58–63.

[thumbnail of 08mtiaro.pdf]
Preview
PDF
08mtiaro.pdf

Завантажити (158kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 21 Трав 2009 11:46
Оновлення: 14 Серп 2015 19:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2694

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу