Мантула Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 58–63.
Preview
08mtiaro.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 21 Трав 2009 11:46 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2694 |